Przejdź do treści
UWAGA: W związku z planowanymi pracami serwisowymi informujemy, iż w dniach 24-25 lipca 2024 r. mogą wystąpić problemy z dostępem do portalu. Za utrudnienia przepraszamy.

Pomoc

Umówienie wizyty bez logowania

 

Istnieje możliwość umówienia wizyty bez konieczności logowania, aby rozpocząć proces umawiania wizyty należy wybrać opcję „Umów wizytę w urzędzie” znajdującej się na stronie głównej.

Użytkownik zostanie przeniesiony do okna umawiania wizy. Procedura podzielona jest na kilka kroków:

 

1. Podanie komórki i lokalizacji, do której użytkownik chce zarejestrować wizytę:

aby wybrać jedną z lokalizacji należy kliknąć w przycisk „Umów wizytę”.

 

2. Następnym krokiem jest wybranie wolnego terminu. Jeżeli pod określoną datą widnieje godzina, oznacza to że w tym czasie istnieje wolny termin (w przeciwnym wypadku widnieje informacja o braku wolnych terminów). Wybór terminu zostanie zatwierdzony po kliknięciu w godzinę, która znajduję się pod datą.

 

3. Po wyborze dnia i godziny pojawi się komunikat z prośbą o zalogowanie aby na bieżąco śledzić rezerwację, jednak nie jest to obowiązkowe. Istnieje możliwość kontynuowania bez zalogowania do serwisu, wystarczy wybrać opcję „kontynuuj bez logowania”:

4. Po kontynuacji bez zalogowania pojawi się panel w którym należy podać cel wizyty i dane osobowe użytkownika, zapoznać się i zaakceptować regulamin oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych:

Aby potwierdzić wszystkie wprowadzone dane należy kliknąć przycisk „Umów wizytę”.

Po potwierdzeniu na ekranie wyświetli się podsumowanie wszystkich podanych danych osobowych oraz informacja, że został wysłany e-mail aktywacyjny na podany wcześniej adres. Rezerwacja otrzyma status nieaktywna.

Rezerwacja będzie miała status nieaktywny, oznacza to że link aktywacyjny wysłany na podany e-mail nie został aktywowany.

Link aktywacyjny będzie wysłany na podany wcześniej adres e-mail. Link jest ważny przez 24h.

Po kliknięciu w link aktywacyjny rezerwacja dostanie status niepotwierdzona (oczekuje na potwierdzenie przez jednego z pracowników).

Gdy wizyta zostanie potwierdzona lub odrzucona, użytkownik otrzyma stosowny e-mail:


Ułatwienia dostępu: